Fakültemizde 2025–2026 akademik yılı sonunda dereceye giren öğrenciler için başarı belgesi takdim töreni gerçekleştirildi. Düzenlenen törende Dekanımız, üstün başarı göstererek fakülte derecesi elde eden öğrencilerimizi tebrik ederek başarı belgelerini takdim etti.
Fakülte birincisi ve aynı zamanda Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü birincisi olan Emil Gasimov, gösterdiği üstün akademik performans nedeniyle başarı belgesini Dekanımızın elinden aldı.
Fakülte ikincisi ve Bilgisayar Mühendisliği Bölümü birincisi Onur Boylu ile fakülte üçüncüsü ve Bilgisayar Mühendisliği Bölümü ikincisi Furkan Çiftçi de başarılarından dolayı belgelerini alarak tebrikleri kabul etti.
Dekanımız, öğrencilerimizin elde ettikleri başarıların gurur verici olduğunu belirterek, mezuniyet sonrasında da aynı azim ve kararlılıkla çalışmalarını sürdürmeleri temennisinde bulundu.
Fakültemizi başarıyla temsil eden öğrencilerimizi kutlar, eğitim ve meslek hayatlarında başarılarının devamını dileriz.